ΑρχικήNewsFleming Rasmussen: Ο πρώην παραγωγός των Metallica δηλώνει θυμωμένος για την έλλειψη...

Fleming Rasmussen: Ο πρώην παραγωγός των Metallica δηλώνει θυμωμένος για την έλλειψη μπάσου στο “…And Justice For All”

Σε συνέντευξή του στο «Chris Akin Presents», ο πρώην παραγωγός των , Fleming Rasmussen, συζήτησε τον ήχο του άλμπουμ της μπάντας “…And Justice For All”.

Αν και το συγκεκριμένο άλμπουμ θεωρείται ένα από τα κλασικά των METALLICA, έχει επικριθεί από την κυκλοφορία του το 1988 για την έλλειψη μπάσου. Το παίξιμο του Jason Newsted είναι σχεδόν θαμμένο στη μίξη – και πολλοί οπαδοί πιστεύουν ότι ο ντράμερ Lars Ulrich, που είχε πολύ συγκεκριμένες ιδέες για το πώς ήθελε να ακούγονται τα τύμπανά του, είναι ο υπαίτιος.

Ο Rasmussen, που ήταν υπεύθυνος παραγωγής για τα “…Justice”, “ The Lightning” (1984) και “Master Of Puppets” (1986), ρωτήθηκε αν θύμωσε όταν άκουσε για πρώτη φορά τη μίξη του “…And Justice For All” και απάντησε πως όντως θύμωσε όταν ο Lars Ulrich του έβαλε το δίσκο να παίξει. «Τον κοίταξα και του είπα: ‘Τι είναι αυτό;' και μου απάντησε ‘Είναι το μιξάρισμα'. Του απάντησα πως αυτό δεν ισχύει, εκείνος επέμεινε και γω του είπα: ‘Τι; Δεν υπάρχει μπάσο.' Μου είπε, ‘Ναι, υπάρχει. Μπορείς να το ακούσεις. Είναι στο κάτω μέρος των κιθαρών, αλλά εγώ επέμενα ότι δεν ακούγεται».

Ο Flemming συνέχισε λέγοντας πως: «Πρέπει να ρωτήσετε τον Lars και τον [Hetfield, frontman των METALLICA] γιατί κατέβασαν το μπάσο, γιατί εγώ δεν το μίξαρα. Επειδή ήρθα τόσο αργά, είχαν ήδη προσλάβει τους Steve Thompson και Michael Barbiero για να κάνουν τη μίξη. Και εννοώ, ότι αν απλά ανατρέξετε στο διαδίκτυο, μπορείτε να βρείτε την ιστορία από τις πλέον αξιόπιστες πηγές για το τι συνέβη. Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνομαι. Ήταν ο Lars και ο James. Τώρα γιατί το έκαναν, δεν είμαι σίγουρος ότι ξέρουν ούτε οι ίδιοι».

Σε μια ξεχωριστή συνέντευξη με τον Daniel Sarkissian, ο Rasmussen διατύπωσε μια διαφορετική θεωρία για το τι συνέβη στο στούντιο, λέγοντας: «Νομίζω — αλλά αυτό είναι καθαρή εικασία — νομίζω ότι το έκαναν για να προκαλέσουν κάποια αντίδραση του Jason. Γιατί αυτό που μισούσαν περισσότερο στον Jason ήταν ότι ήταν οπαδός. Δεν διαφωνούσε ποτέ ή κάτι τέτοιο, δεν εξέφραζε τη δική του γνώμη. Εικάζω ότι περίμεναν από αυτόν να εκφράσει τη θέση του στη μπάντα… Νομίζω ότι πιθανώς το έκαναν για να προκαλέσουν μια αντίδραση, και όταν αυτή δεν ήρθε, αυτός ήταν ο τρόπος που τελικά βγήκε το άλμπουμ.»

Πέντε χρόνια πριν, ο Hetfield υπερασπίστηκε τον ήχο του “…And Justice For All”, λέγοντας ότι αυτός και τα μέλη της μπάντας του απλώς ήθελαν τον καλύτερο ήχο που μπορούσαν να πετύχουν και πως σίγουρα δεν ήθελαν να θάψουν τον ήχο του Jason Newsted.

«Ήμασταν καμένοι. Ήμασταν εντελώς εξαντλημένοι. Πηγαινοερχόμασταν [μεταξύ περιοδειών και μίξης του άλμπουμ]. Παίζαμε συναυλίες. Χωρίς ωτοασπίδες, τίποτα. Γυρνάς στο στούντιο, η ακοή σου είναι χαλασμένη. Αν τα αυτιά σου δεν μπορούν να ακούσουν καμία ψηλή συχνότητα πλέον, θα την ανεβάσεις. Έτσι ανεβάζαμε τις ψηλές συχνότητες όλο και περισσότερο και ξαφνικά, οι χαμηλές συχνότητες εξαφανίστηκαν. Ξέρω λοιπόν ότι αυτό έπαιξε μεγαλύτερο ρόλο από οποιοδήποτε μίσος ή αρνητικά συναισθήματα προς τον Jason, σίγουρα. Ήμασταν καμένοι. Ήμασταν εξαντλημένοι.», ήταν τα λόγια του.

Ακολουθήστε το Metal Stories στο Google News στο Facebook και στο Instagram

Last News

Σχετικά Άρθρα

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ