ΑρχικήΣυναυλίεςDødheimsgard: Νέα ημερομηνία για το live της Αθήνας

Dødheimsgard: Νέα ημερομηνία για το live της Αθήνας

Dødheimsgard live – Temple Athens

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

Η συναυλία των Dødheimsgard, που είχε προηγουμένως ακυρωθεί, έχει πλέον προγραμματιστεί για νέα ημερομηνία! Θα λάβει χώρα το Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024, στον χώρο του Temple. Δείτε την επίσημη ανακοίνωση και λάβετε πληροφορίες για όσους έχουν ήδη αγοράσει εισιτήρια.

Κάτοχοι εισιτηρίων της ακυρωμένης συναυλίας του Σεπτεμβρίου, σε διοργάνωση της προηγούμενης εταιρείας παραγωγής που είχε αναλάβει το event, μπορούν να στείλουν mail στο [email protected] προκειμένου να τους αποσταλεί νέο εισιτήριο, με το οποίο μπορούν να εισέλθουν στην συναυλία του Δεκεμβρίου.

Με την πιο πρόσφατη δισκογραφική τους κυκλοφορία, το εξαιρετικό ‘Black Medium Current’ να βρίσκεται πλέον σε άπειρες λίστες περιοδικών και ιστοτόπων, ως μία από τις κορυφαίες του έτους 2023, οι DHG/Dødheimsgard επιστρέφουν στην Αθήνα, τον Δεκέμβριο του 2024, για ένα show στο Ναό, που αναμένεται να μείνει ιστορικό, ως η απόλυτη ευθυγράμμιση συγκυριών και γεγονότων. Να είστε εκεί!

Η προπώληση έχει ξεκινήσει προς 25 ευρώ μέσω του cometogether.live

 

Από την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου, θα μπορείτε να βρείτε hard copy εισιτήρια στο δισκοπωλείο Metal Era (Εμμανουήλ Μπενάκη 22,
Αθήνα)

Dodheimsgard

Ακουλουθεί το Δελτίο Τύπου:

Το να κατανοείς τους Dødheimsgard είναι σαν να βρίσκεσαι στις σκέψεις ενός πολυδιαστασιακού όντος, όπως αυτό κατασπαράσσει τον εαυτό του, για να δημιουργήσει έναν αέανο κόσμο. Βρίσκονται πέραν του ρεαλιστικού, στο σουρεαλιστικό. Και σε αυτό το μονοπάτι, η μουσική τους κυλάει έξω από νόρμες.

Η αρχή έγινε -σε γήινο χρονολόγιο- το 1994, μεταξύ των Vicotnik (Code, Ved Buens Ende), Fenriz (Darkthrone) and Aldrahn (Thorns, The Deathtrip), θεσπίζοντας το σημείο μηδέν, αυτού που μετέπειτα θα διαγραφόταν ως μία αντισυμβατική διαδρομή στο ακραίο avant-garde. Ένα βασίλειο ιδρύθηκε, από το οποίο κανείς θα έβλεπε να περνούν μερικές απ’ τις σημαντικότερες μορφές της βόρειας σκηνής όπως οι Apollyon (Aura Noir), Czral (Aura Noir, Inferno, Ulver, Ved Buens Ende, Virus), Kvohst (Code, Hexvessel, Beastmilk/ Grave Pleasures) και Zweizz (Fleurty, Umoral), μεταξύ πολλών άλλων.

Δύο κύριες εποχές θα μπορούσε κανείς να διακρίνει, αυτή των “Kronet Til Konge” και “Monumental Possession” και την δεύτερη των “666 International” και “Supervillain Outcast” με το “Satanic Art” να είναι η γέφυρα μεταξύ των δύο. Η πρώτη παρουσίασε δύο αριστουργήματα για την ιστορία του black metal με τη δεύτερη να χαρτογραφεί νέες περιοχές, να συνενώνει το black metal με τον ηλεκτρονικό και industrial ήχο και πλήρως δικαιωματικά να τους αποδίδει τον τίτλο των αυθεντιών του avant-garde metal. Το δε “A Umbra Omega” ήταν ένας ιστορικός δίσκος, ένα μάγμα όλων όσων οι DHG υπήρξαν μέχρι τώρα και εσχατολογικά ένας μαύρος συμπαντικός ορίζοντας τον οποίον βρεθήκαμε να ατενίζουμε, ενόσο αυτό το αριστούργημα αποκαλυπτόταν μπροστά μας.

 

Ακολουθήστε το Metal Stories στο Google News 

Last News

Related articles

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ